.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران هم به جمع منتقدان پیوست

استاندار مازندران با انتقاد از افرادي كه ادبيات ناسپاسي دارند، گفت: خدمات هر دولت بر بنياد خدمات دولت‌هاي قبلي استوار است و زير سؤال بردن خدمات گذشتگان ناسپاسي به خدمات نظام است.

سيد علي اكبر طاهايي عصرجمعه در يادواره 98 تن از شهداي منطقه ولوپي بخش مركزي شهرستان سوادكوه كه در روستاي كريكلا برگزار شد، با تأكيد بر اينكه مردم سوادكوه مردمي صبور، نستوه، بردبار و انقلابي هستند، گفت: در دوران پهلوي مازندران مظلوم و شهرستان سوادكوه مظلوم‌تر واقع شد.
وي افزود: حكومت پهلوي به عنوان نماينده اسكتبار جهاني و در زمان كشف حجاب موجب مظلوميت و اعتراض سوادكوهي‌ها به زعامت روحانيون بود.
استاندار مازندران با بيان اين مطلب كه سوادكوه به دليل پرورش نخبگان، علما و روحانيون بزرگ در رشته‌هاي مختلف مفتخر است، گفت: آيت‌الله‌ نظري و آيت‌الله صالحي از نمادهاي باارزش اين ديار هستند.
طاهايي با اشاره به اينكه مرگ يك پديده مخلوق در جهان است و با مرگ، خلقت به اتمام نمي‌رسد، گفت: شهيدان بهترين مرگ كه همانا زندگي جاويدان است را پذيرفته‌اند.
وي با اشاره به اينكه مناطق مركزي استان مازندران در برگزاري يادواره‌ها در استان پيشتازند، گفت: شهدا به حيات جاويدان نائل شده‌اند و خداوند به نعمات بي‌پايان خود به آنان انعام مي‌دهد.
استاندار مازندران، شهيدان را الهام بخش و درس آموز توصيف كرد و گفت: ما مسئولان نظام بعضي اشتباهاتي داشته‌ايم كه شهيدان به ما مدد رسانده‌اند و نظام اسلامي ما به دليل جانبازي‌هاي آنان در جهان مقاوم مانده است.
وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در ديدار با نخبگان مبني بر اينكه تا قبل از 1404 ايران قطب اول منطقه خواهد بود، افزود: اين موفقيت‌ها در سايه خون شهدا به دست مي‌آيد.
استاندار مازندران دغدغه اصلي دولت را اشتغالزايي و درآمد توصيف كرد و گفت: شهيدان با تبعيت از آموزه‌هاي ديني داراي اخلاق و رفتار قابل تحسيني بوده اند و با ايثار جانشان موفقيت نظام را فراهم كرده اند.
طاهايي خواستار توجه بيشتر به سنت ييلاق نشيني شد و آن را باعث انس و الفت كودكان و نوجوانان با طبيعت و توجه به فعاليت‌هاي عمراني در آن مناطق دانست.
وي التزام عملي به ولي فقيه را عدم سبقت يا عقب ماندن از ولي امر توصيف كرد و افزود: اطاعت از ولي فقيه مورد تاكيد شهيدان و از خواسته‌هاي خانواده‌هاي ايثارگران است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1389
استان دار مگر نمي داند كه اگر دو بار ديگر از خدمات دولت هاي گذشته بگويد از سمت خود بر كنار خواهد شد؟
حاج داود 17 مهر 1389
جناب آقای طاهائی کسی نمیگه دولتهای گذشته کاری نکرده اما درمقابل عملکرد این دولت زیره به کرمان بردنه .شما سال گذشته در یک روزهم در شهرک صنعتی محموداباد وهم درهمان شب دریادواره شهدا روستای حاجی کلا هردو جا اسم سران فتنه را با افتخار بعنوان سران دولتهاوتجربه خودتان بعنوان مدیر انهابزبان آوردید انهم درست در زمان آشوبهای خیابانی در کشورکه جای سوال باقی گذاشتید .ضمن اینکه اصلا نمی خواهید به مردم جوابگو باشید ملاقاتهای مردمی را از هفته ای یکبار به هردوماه یکبار تغییر داده اید کسی هم که شما را نمیتواند ببیند اصلا اهل حرف و انتقاد نیستی با غرور و تکبر به همه می نگری یه بادی گارد برای خودت گرفتی که به مردم بفهمانی حریمت را بشناسند.درمحافل عمومی بجای توجه به مردم فقط به عینک خود نگاه میکنی ظاهرا در مازندران زندگی نمیکنی وهیچ تعلق خاطری نداری.این یعنی عدم توجه به مردم تحت مدیریتت.همچنین بعلت بازنشستگی وکهولت سن حال حوصله توجه به اقشار مستضعف جامعه را نداری . خبرهایی رسیده که بابت فروش زمین یک میلیاردی سینما چالوس بدهی 300000000 سی صد میلیون ریالی به شهرداری داشته وپرداخت نمی کنیدپس تلاش .دلسوزی. عدالت .جلوگیری از پارتی بازی و...چه شد!اینها تجربیات وافتخار شماست؟ مارای دادیم که اینهارا شاهد باشیم ؟آنوقت بما درس اخلاق میدهی ؟منطقیون کجایند! چرا این حرفهارابگوش احمدی نژاد نمیرسانید؟شمال نیوز نترس من باید جوابگو باشم. فدایی رهبر .رئیس ستاد انتخاباتی امتدادمهر محمودآباد ومسول کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر احمدی نژاداستان مازندران(حاج داود مازندران)
شفیع 17 مهر 1389
بنده خدا حاج داود این جمله که آقای طاهایی در جمع مردمی اصلا با کسی سلام علیک نمی کنه واقعیت داره خیلی خودش را میگیره واقعا ما در این مدت چیزی از اون ندیدیم
حسن 17 مهر 1389
بیان حقایق پاسخ ندارد
نا شناس 18 مهر 1389
بنده خدا حاج داود ظاهرا خیلی جوکیر شده نکنه قرص روانگردان مصرف کرده شما یک مدیر در اندازه استاندار و بالاتر از ایشان در کشور نشان بدهید که ثمره و عصاره ارزشهاو فرهنگ دینی از نوع اصراف گری و حرج و مرج و بی بند و باری اعتقادی نداشته باشد چرا راه دور میروی همین اقای محصولی و اقای رحیمی و مشایی و زریبافان و سایر جوانان مشاور دور بر ریاست جمهوری که خانوادگی دارند عدالت و مهرورزی میکنند حاشا به غیرت دینی و مذهبی شما منطقیون اگرزمان حضرت امام بود اینچنین بر سر سفره بیت المال داد اسلامخواهی سر میدادند وا....
امیر 18 مهر 1389
کدام انسان خردمند حاضر است ببه دولت هاو دولت مردان پیشین توهین کند در حالی که می داند که انها نیز تحت نظارت و اشراف امام راحل -ره- و مقام معظم رهبزی مملکت را سامان دهی می کردند و می داند هر نسبتی به انان بطور غیر مستقیم توهین به مقامات رده اول نظام است .اگر مشادهده می شود بعضی از سردبیران روزنامه هاو همفکران آنان چبین می کنند در تعادل فکری و سلامتی رونی آنان تردید کنید- لا یری الجاهل الا مفرطا او مفرطا- امام معصوم می فر ماید از نشانه های جاهل این است که یا در حال افراط است یا در حال تفریط

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.